Kultur og verdier_banner

God kultur gir fornøyde kunder

I Coor foregår mye av arbeidsdagen ute hos våre kunder. Kundene forventer at vi skal jobbe på tilnærmet samme måte og levere samme høye kvalitet hos alle. Nøkkelen til å greie dette er det vi har til felles; kulturen som samler oss.

Jeg bryr meg

Ettersom vi ikke er samlokalisert er det svært viktig for oss å etablere en felles kultur, og i Coor handler det om å bry seg. Vi har utviklet det vi kaller en jegbryrmeg-kultur som gjennomsyrer alt vi gjør. #jegbryrmeg har blitt et anvendelig begrep og kampanje, for å formidle omtanke i alle ledd og på alle nivå av Coor. Omtanke for din kollega, omtanke for miljøet, omtanke for kunden.

Vi holder jegbryrmeg-kulturen levende gjennom en temauke som markeres både internt i Coor, som med årene har smittet over på kundene våre. #Jegbryrmeg manifesterer seg for eksempel i ekstra fokus på sikkerhet, innsamling av klær til veldedig formål, at Coor-ansatte møter kunden med smoothie og sjokolade når de er på vei hjem for dagen – med det lille ekstra av omtanke.

Jegbryrmeg-kulturen er også å ta en telefon til en kollega på morgenkvisten, som du vet skal kjøre til jobb samme rute som deg, der det viste seg å være krevende kjøreforhold akkurat den dagen. Det handler om å gi et smil til renholderen du møter i gangen hver dag, og det handler om Coor Awards, der vi kårer årets beste medarbeidere i flere kategorier som fremmer jegbryrmeg-kulturen.