Språk / Nettstedet

Languages

Change site

Webinar og podcast

Her finner du Coors egenproduserte webinarer og podcaster vi gjester.

webinar

Webinar: tryggere gjenåpning av kontoret

Coor har i samarbeid med NHO utviklet et verktøy som kan støtte bedrifter med planlegging, implementering, kontroll og justering av smitteverntiltak på kontorarbeidsplassen. Verktøyet gir blant annet oversikt over organisatoriske forhold, fysiske smitteverntiltak, opplæringstiltak og andre viktige momenter som må vurderes. Det passer for virksomheter som ønsker oversikt over sine vurderinger og tiltak, og som ønsker et dynamisk verktøy tilpasset de endringer som kan komme.

For Nikolai Utheim er det spesielt én ting som vil få full fokus når vi omsider vender tilbake til mer normalitet:

-For min del blir det et sterkt fokus på å få komme ut i virksomheten og og ha minst mulig tid inne på et kontor. Dra ut og få pratet med alle som har vært permittert eller som har vært i jobb –og sette av tid til en ordentlig anerkjennelse for det de har stått i. De har jeg lyst til å møte.

Podcastprodusent Frank Nilsen intervjuer Coors administrerende direktør Nikolai Utheim om om det å være øverste leder når du vet at mange ikke er i jobb, og hvordan lederrollen arter seg i unntakstider, ett år etter første intervju. Lytt til episoden ved å klikke her.

H fremtidens muligheter.jpg

Podcasten Fremtidens Muligheter av Frank Nilsen