Coor SmartResponse

Hva skjer hvis kopimaskinen bryter sammen, heisen er i ustand eller noen søler kaffe på konferanseromteppet? Svært ofte ingenting. Tid er verdifull og rapportering føles vanskelig, det er fristende å la noen andre håndtere problemet.

Coor SmartResponse gjør det enklere å rapportere feil, og feilene repareres raskere.

Coor SmartResponse gjør feilmelding enklere

Coor SmartResponse gjør feilmelding så enkelt at personen som oppdager feilen heller vil rapportere enn å ignorere. Unike QR-koder kobles til kopimaskiner, salgsautomater, heiser, toaletter og konferansefasiliteter, brukerne melder om feil via smarttelefonen. Alt de trenger å gjøre er å laste ned en QR-leser fra AppStore eller Google Play.

I tillegg til å gjøre det enklere å melde om feil, blir feilene behandlet raskere. Siden hver QR-kode gir informasjon om plassering og hvilken type gjenstand eller plassering det dreier seg som, blir feilene tydelig dokumentert og tiltakene lettere å planlegge og utføre. Dette reduserer både ledetid fra feilmelding til utførelse og gir en mer effektiv og kvalitativ utførelse.

Coor SmartResponse gjør feilmelding så enkelt at personen som oppdager feilen heller vil rapportere det enn å ignorere det.

Raskere tiltak og bedre resultater

Ved at hvert enkelt element eller lokale får sin egen kode blir feilmelding enklere. Fordi en gjenstands beliggenhet og type er forhåndsdefinert av QR-koden, minimeres risikoen for misforståelser, dette fører til at personalet kan planlegge og utføre sitt arbeid mer effektivt. Ledetiden fra feilmelding til utførelse reduseres, mens kvaliteten på tiltakene øker.

Kort om SmartResponse

  • Unike QR-koder tilordnes direkte til viktige gjenstander eller lokaler
  • Ved å bruke smarttelefoner eller tablet med en QR-leser, åpner QR-koden opp et nettskjema for feilmelding.
  • Ved å registrere en e-postadresse i nettskjemaet, får personen som melder feilen beskjed når feilen er utbedret.
  • Feilmeldingen sendes direkte til Coor for planlegging og utføring.

 

Kontakt oss!

Coor Privacy policy

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

Consent to the processing of personal data

The personal data we process is data provided by you when you fill in a contact form or subscription form on Coor's websites. It is your full name, e-mail address and your phone number or postal address (if and when applicable).

What is the purpose of processing your personal data?

Your personal data is required in order for us to send out the material you expressed an interest in such as press releases, news, and/or newsletters. We also use personal information to contact you personally if you filled in a contact form.

What is the legal basis for processing your personal information?

Our processing of your personal data is based on your consent to the processing. You can revoke your consent at any time by emailing us at info@coor.com

Information about processing your personal data

We have implemented appropriate technical and organizational measures to protect your personal data against loss or unlawful access. The number of persons with access to your personal data is limited. Only persons managing the Coor website you visited and/or who need to process your personal data in accordance with the above purposes will have access to your personal data.

We may also share your personal data with other Coor Group companies and suppliers and business partners who perform services or development on our behalf.

Your personal data may be transferred to a third country, that is, a non-EU / EEA country, in conjunction with Coor's use of the cloud-based services Office 365 provided by Microsoft Ireland Operations Limited ("Microsoft").

When Microsoft provides Office 365 services, Microsoft manages customer data (such as email, files) in data centers in the EU (currently: Dublin (Ireland) and Amsterdam (Netherlands)). However, as an integral part of the Office 365 services, some limited personal information (such as e-mail address) may also be processed in the United States).

In order to comply with applicable data protection requirements, Coor has entered into a data processing agreement with Microsoft and has also entered into standard contractual clauses ("EU Model Clauses") with Microsoft. All Microsoft subcontractors handling personal data in connection with the Office 365 services are committed by Microsoft in accordance with Article 11 of EU Model Clauses.

GDPR