Coor SmartResponse
Hva skjer hvis kopimaskinen bryter sammen, heisen er i ustand eller noen søler kaffe i konferanserommet - svært ofte ingenting?
Kontakt oss i dag
Kort om SmartResponse
-
Unike QR-koder tilordnes direkte til viktige gjenstander eller lokaler
-
Ved å bruke smarttelefoner eller tablet med en QR-leser, åpner QR-koden opp et nettskjema for feilmelding
-
Ved å registrere en e-postadresse i nettskjemaet, får personen som melder feilen beskjed når feilen er utbedret
-
Feilmeldingen sendes direkte til Coor for planlegging og utføring

Raskere varsling og utbedringer
Coor SmartResponse gjør feilmelding så enkelt at personen som oppdager feilen heller vil rapportere enn å ignorere. Unike QR-koder kobles til kopimaskiner, salgsautomater, heiser, toaletter og konferansefasiliteter, og gjester eller ansatte melder inn feil ved å lese QR-koden med smart-telefonen. Den som rapporterer inn kan også velge å bli varslet når feilmeldingen er blitt utbedret.
I tillegg til å gjøre det enklere å melde om feil, blir feilene behandlet raskere. Siden hver QR-kode gir informasjon om plassering og hvilken type gjenstand eller plassering det dreier seg som, blir feilene tydelig dokumentert og tiltakene lettere å planlegge og utføre. Dette reduserer både ledetid fra feilmelding til utførelse og gir en mer effektiv og kvalitativ utførelse.