Fremtidens digitale arbeidsplass etter Corona
Hvordan vil fremtidens digitale arbeidsplass se ut etter coronakrisen? De ansatte vender nå tilbake til kontor og arbeidsplasser. Hvilke verktøy har vi for å komme trygt tilbake og møte de ansattes nye behov?
Kontakt oss i dag
Bli med Sigrid
I filmen får vi følge Sigrid gjennom en dag på kontoret under, eller rett etter, pandemien. Den viser noen eksempler på hvordan Coor med små grep, gjennom eksisterende tjenester og smarte løsninger, kan skape et hyggeligere og tryggere arbeidsmiljø og gjøre hverdagen enklere.
Alle arbeidsplasser trenger trygge, smarte og gjennomtenkte serviceløsninger og en klar strategi tilpasset fremtiden som faktisk allerede er her.

Er dere klare?
Det er på høy tid å tenke på, planlegge og forberede at dine ansatte skal returnere til kontor og arbeidsplasser. Flere bransjer jobber allerede i skyen digitalt og synkronisert. Som en del av organisasjonsutviklingen ønsker både bedriften og de ansatte økt fleksibilitet. Hybridarbeidsplassen blir det “nye normale”, og den stiller helt andre krav til smarte, digitale kontorløsninger, servicetjenester og aktivitetsbaserte arbeidsplasser.
Hvordan påvirkes dine medarbeidere sine dager på kontoret; under og etter pandemien?
Vi er klare!
Det som skiller oss fra våre konkurrenter har alltid vært vår evne til å utvikle og effektivisere tjenester, slik at de stadig tilpasses våre kunders skiftende utfordringer. Som Nordens ledende serviceleverandør til kontor og næringsbygg er Coor til stede på tusentalls arbeidsplasser - derfor har vi unik innsikt i de behov som finnes. Basert på forskning og erfaring kan våre spesialister også gi et godt bilde av kravene og forventningene som sannsynligvis vil oppstå i kjølvannet av pandemien.
Under finner du et tjenesteutvalg tilpasset behovet for en trygg og velsmurt arbeidsplass. Det handler om enkle, men effektive tiltak som skilting, hånddesinfeksjon og berøringsfrie dører. Men også om å presentere verktøy for å skape en forbedret, lystbetont, digital arbeidsplass med kreative innovasjoner og smarte, skreddersydde kontortjenester.


Vanlige spørsmål som vi hjelper kundene våre med å svare på:
- Vi må sikre oss et attraktivt kontor så vel som trivsel og produktivitet hos våre ansatte. Hva skal vi gjøre og hva er neste trinn?
- Vi har faste arbeidsplasser og ønsker å gå over til en mer fleksibel måte å jobbe på – hjelp oss!
- Vi praktiserer "free seating" i dag, men det fungerer ikke, hva gjør vi galt?
- Vi tror ikke at vi bruker kontorlokalene optimalt i dag, hva kan vi endre?
- Vi må utvikle en arbeidsplassstrategi for våre kontorer. Hva kan kontoret hjelpe oss med å oppnå?
- Hvordan sikrer vi kontinuerlig utvikling av våre kontorer og/eller hvordan kan vi følge opp at kontoret gir oss de riktige verdiene over tid?
- Hvilke endringer bør vi gjøre for å gjenåpne arbeidsplassen etter pandemien?
- Hvis vi ikke skal bli her vi jobber i dag, hva er alternativene og hva koster det?
Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor eller les mer om Coor Advisory.

Et eksempel er SmartClimate virushemmer fra LightAir som nøytraliserer over 97% av luftbårne virus og minsker konsentrasjonen av pollen, støv, mugg osv. Tjenesten vant IFMA Nordic FM Innovation Award 2020.
Coor hjelper deg med installasjonen og sørger deretter kontinuerlig for at utstyret fungerer som det skal lokalt på stedet. Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor. Les mer om Coor SmartClimate her.

Sanntidsinformasjon om belegg for bygninger, arbeidssoner, rom og avgrensede arbeidsplasser kan brukes på kort sikt av den ansatte som leter etter ledig plass. På lang sikt er det nyttig for lokal planlegging og strategiske beslutninger om hvordan soner og lokaler skal brukes og til hva.
Under inneklima inngår måling av for eksempel temperatur, fuktighet, CO2 og VOC. Løsningen tilbys som en tjeneste, inkludert installasjon, vedlikehold og support. Coor kan også hjelpe deg med å justere løsningen over tid. Plattformen er åpen for integrasjon med andre applikasjoner som vedlikeholds- og romstyringssystemer samt BMS-systemer.
Vi tilbyr også analyse og beslutningsstøtte i gjennomføringen av endringer på arbeidsplassen gjennom Coor Advisory.
Vil du vite mer? Les mer om Coor SmartSpaces eller kontakt oss via skjemaet nedenfor.

Du kan for eksempel bestille mat, se ledige stillinger eller konferanserom, motta varsler når brev eller pakker ankommer eller feilrapporterer ved hjelp av QR-koder. Innholdet skreddersys de tilbud arbeidsgiver eller utleier ønsker å tilby i sine lokaler.
Appen lar deg:
- Les nyheter og aktuelle hendelser, f.eks.
- Få informasjon om arbeidsplassspesifikke tilbud
- Se lunsjmenyer og bestill mat og drikke
- Få varsler når fysiske brev og pakker har kommet
- Lag feilrapporter via telefon, skjema og/eller via QR-koder og se status for aktuelle saker
Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor. Les mer om Coor My Workplace

Musikken produseres, eies og leveres av Epidemic Sound til kunder i over 200 land. De kjøper rettighetene direkte fra komponistene og derfor blir det ikke lagt til andre avgifter. Spillelistene skreddersys basert på deres preferanser, f.eks aktuelt arbeidsmiljø, musikkstil, tempo, etc. Coor hjelper dere med installasjon av medieboks, høyttalere, kabling osv. Og sørger kontinuerlig for at alt fungerer.
Vil du vite mer? Kontakt oss gjennom skjemaet nedenfor. Les mer om Coor SmartAmbience

Coor leder workshopen og begynner med en analyse av den nåværende situasjonen, bedriftens modenhet og potensial. Videre gir vi inspirasjon og fremhever ulike muligheter for deretter sammen identifisere forbedringsområder. Resultatet blir en handlingsplan som konkret beskriver hvordan du kan legge til rette for dine ansattes kontordager. Slik får dere et godt grunnlag for arbeidet med en trygg og bevisst retur til kontorene og overgangen til den "nye normalen".
Coors rammeverk "360 grader" er basert på kunnskap, innsikt og erfaringer fra over 60 interne og eksterne spesialister på forskjellige felt. Rammeverket består av åtte forskjellige perspektiver som gjennom en metodisk analyse fra et helhetlig perspektiv gir et godt grunnlag for et mer fremtidssikkert arbeidsmiljø.
Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor for en detaljert beskrivelse og prisforespørsel.