Språk / Nettstedet

Languages

Change site

Fremtidens digitale arbeidsplass etter Corona

Hvordan vil fremtidens digitale arbeidsplass se ut etter coronakrisen? De ansatte vender nå tilbake til kontor og arbeidsplasser. Hvilke verktøy har vi for å komme trygt tilbake og møte de ansattes nye behov?

Kontakt oss i dag

Bli med Sigrid

I filmen får vi følge Sigrid gjennom en dag på kontoret under, eller rett etter, pandemien. Den viser noen eksempler på hvordan Coor med små grep, gjennom eksisterende tjenester og smarte løsninger, kan skape et hyggeligere og tryggere arbeidsmiljø og gjøre hverdagen enklere.

Alle arbeidsplasser trenger trygge, smarte og gjennomtenkte serviceløsninger og en klar strategi tilpasset fremtiden som faktisk allerede er her.

Renholdsmedarbeider

Er dere klare?

Det er på høy tid å tenke på, planlegge og forberede at dine ansatte skal returnere til kontor og arbeidsplasser. Flere bransjer jobber allerede i skyen digitalt og synkronisert. Som en del av organisasjonsutviklingen ønsker både bedriften og de ansatte økt fleksibilitet. Hybridarbeidsplassen blir det “nye normale”, og den stiller helt andre krav til smarte, digitale kontorløsninger, servicetjenester og aktivitetsbaserte arbeidsplasser.

Hvordan påvirkes dine medarbeidere sine dager på kontoret; under og etter pandemien?

Vi er klare!

Det som skiller oss fra våre konkurrenter har alltid vært vår evne til å utvikle og effektivisere tjenester, slik at de stadig tilpasses våre kunders skiftende utfordringer. Som Nordens ledende serviceleverandør til kontor og næringsbygg er Coor til stede på tusentalls arbeidsplasser - derfor har vi unik innsikt i de behov som finnes. Basert på forskning og erfaring kan våre spesialister også gi et godt bilde av kravene og forventningene som sannsynligvis vil oppstå i kjølvannet av pandemien. 

Under finner du et tjenesteutvalg tilpasset behovet for en trygg og velsmurt arbeidsplass. Det handler om enkle, men effektive tiltak som skilting, hånddesinfeksjon og berøringsfrie dører. Men også om å presentere verktøy for å skape en forbedret, lystbetont, digital arbeidsplass med kreative innovasjoner og smarte, skreddersydde kontortjenester.  

 Coor team

 

Vanlige spørsmål som vi hjelper kundene våre med å svare på:

 

  • Vi må sikre oss et attraktivt kontor så vel som trivsel og produktivitet hos våre ansatte. Hva skal vi gjøre og hva er neste trinn?
  • Vi har faste arbeidsplasser og ønsker å gå over til en mer fleksibel måte å jobbe på – hjelp oss!
  • Vi praktiserer "free seating" i dag, men det fungerer ikke, hva gjør vi galt?
  • Vi tror ikke at vi bruker kontorlokalene optimalt i dag, hva kan vi endre?
  • Vi må utvikle en arbeidsplassstrategi for våre kontorer. Hva kan kontoret hjelpe oss med å oppnå?
  • Hvordan sikrer vi kontinuerlig utvikling av våre kontorer og/eller hvordan kan vi følge opp at kontoret gir oss de riktige verdiene over tid?
  • Hvilke endringer bør vi gjøre for å gjenåpne arbeidsplassen etter pandemien?
  • Hvis vi ikke skal bli her vi jobber i dag, hva er alternativene og hva koster det?

Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor eller les mer om Coor Advisory.

Et eksempel er SmartClimate virushemmer fra LightAir som nøytraliserer over  97% av luftbårne virus og minsker konsentrasjonen av pollen, støv, mugg osv. Tjenesten vant IFMA Nordic FM Innovation Award 2020.

Coor hjelper deg med installasjonen og sørger deretter kontinuerlig for at utstyret fungerer som det skal lokalt på stedet. Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor. Les mer om Coor SmartClimate her. 

Sanntidsinformasjon om belegg for bygninger, arbeidssoner, rom og avgrensede arbeidsplasser kan brukes på kort sikt av den ansatte som leter etter ledig plass. På lang sikt er det nyttig for lokal planlegging og strategiske beslutninger om hvordan soner og lokaler skal brukes og til hva.

Under inneklima inngår måling av for eksempel temperatur, fuktighet, CO2 og VOC. Løsningen tilbys som en tjeneste, inkludert installasjon, vedlikehold og support. Coor kan også hjelpe deg med å justere løsningen over tid. Plattformen er åpen for integrasjon med andre applikasjoner som vedlikeholds- og romstyringssystemer samt BMS-systemer.

Vi tilbyr også analyse og beslutningsstøtte i gjennomføringen av endringer på arbeidsplassen gjennom Coor Advisory.

Vil du vite mer? Les mer om Coor SmartSpaces eller kontakt oss via skjemaet nedenfor.

Du kan for eksempel bestille mat, se ledige stillinger eller konferanserom, motta varsler når brev eller pakker ankommer eller feilrapporterer ved hjelp av QR-koder. Innholdet skreddersys de tilbud arbeidsgiver eller utleier ønsker å tilby i sine lokaler.

Appen lar deg:

  • Les nyheter og aktuelle hendelser, f.eks.
  • Få informasjon om arbeidsplassspesifikke tilbud
  • Se lunsjmenyer og bestill mat og drikke
  • Få varsler når fysiske brev og pakker har kommet
  • Lag feilrapporter via telefon, skjema og/eller via QR-koder og se status for aktuelle saker

Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor. Les mer om Coor My Workplace

Musikken produseres, eies og leveres av Epidemic Sound til kunder i over 200 land. De kjøper rettighetene direkte fra komponistene og derfor blir det ikke lagt til andre avgifter. Spillelistene skreddersys basert på deres preferanser, f.eks aktuelt arbeidsmiljø, musikkstil, tempo, etc. Coor hjelper dere med installasjon av medieboks, høyttalere, kabling osv. Og sørger kontinuerlig for at alt fungerer.

Vil du vite mer? Kontakt oss gjennom skjemaet nedenfor. Les mer om Coor SmartAmbience

360 graders workshop

Coor leder workshopen og begynner med en analyse av den nåværende situasjonen, bedriftens modenhet og potensial. Videre gir vi inspirasjon og fremhever ulike muligheter for deretter sammen identifisere forbedringsområder. Resultatet blir en handlingsplan som konkret beskriver hvordan du kan legge til rette for dine ansattes kontordager. Slik får dere et godt grunnlag for arbeidet med en trygg og bevisst retur til kontorene og overgangen til den "nye normalen".

Coors rammeverk "360 grader" er basert på kunnskap, innsikt og erfaringer fra over 60 interne og eksterne spesialister på forskjellige felt. Rammeverket består av åtte forskjellige perspektiver som gjennom en metodisk analyse fra et helhetlig perspektiv gir et godt grunnlag for et mer fremtidssikkert arbeidsmiljø.

Vil du vite mer? Kontakt oss via skjemaet nedenfor for en detaljert beskrivelse og prisforespørsel.

Kontakt salgsavdelingen vår!

Det oppstod en feil under henting av captcha-bilde

Coor Privacy policy

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

Consent to the processing of personal data

The personal data we process is data provided by you when you fill in a contact form or subscription form on Coor's websites. It is your full name, e-mail address and your phone number or postal address (if and when applicable).

What is the purpose of processing your personal data?

Your personal data is required in order for us to send out the material you expressed an interest in such as press releases, news, and/or newsletters. We also use personal information to contact you personally if you filled in a contact form.

What is the legal basis for processing your personal information?

Our processing of your personal data is based on your consent to the processing. You can revoke your consent at any time by emailing us at info@coor.com

Information about processing your personal data

We have implemented appropriate technical and organizational measures to protect your personal data against loss or unlawful access. The number of persons with access to your personal data is limited. Only persons managing the Coor website you visited and/or who need to process your personal data in accordance with the above purposes will have access to your personal data.

We may also share your personal data with other Coor Group companies and suppliers and business partners who perform services or development on our behalf.

Your personal data may be transferred to a third country, that is, a non-EU / EEA country, in conjunction with Coor's use of the cloud-based services Office 365 provided by Microsoft Ireland Operations Limited ("Microsoft").

When Microsoft provides Office 365 services, Microsoft manages customer data (such as email, files) in data centers in the EU (currently: Dublin (Ireland) and Amsterdam (Netherlands)). However, as an integral part of the Office 365 services, some limited personal information (such as e-mail address) may also be processed in the United States).

In order to comply with applicable data protection requirements, Coor has entered into a data processing agreement with Microsoft and has also entered into standard contractual clauses ("EU Model Clauses") with Microsoft. All Microsoft subcontractors handling personal data in connection with the Office 365 services are committed by Microsoft in accordance with Article 11 of EU Model Clauses.

GDPR