Søke
Språk / Nettstedet

Languages

Change site

Slik er den nye normalen

Det er liten tvil om at det har skjedd et skifte i hvordan vi jobber. Med hjemmekontor og møter via skjerm, blir kontorlokaler brukt på en helt annen måte enn tidligere. Samtidig er det i det fysiske fellesskapet kultur skapes. – Vi ser at det er et økt behov for strategisk arbeidsplassrådgivning i Norge, og i Coor har vi mye kompetanse og gode analyseverktøy, sier Trine Hagfors, leder av Advisory i Coor Norge.

Kontakt oss i dag

Viktig investering

For hva skal til for å få folk tilbake på kontoret, og hvordan brukes egentlig lokalene i den nye arbeidshverdagen?

Coor hjelper med å finne bærekraftige løsninger for økt trivsel og effektivitet. Innsamling av data fra ulike kilder er helt vesentlig for å oppnå dette.

– Vi benytter oss av sensorteknologi i stor utstrekning – alt fra å telle hvor mange som er på bygget til å måle luftkvalitet i de ulike sonene. Metodikken gir innsikt i blant annet hvilke møterom som blir brukt mest, hvor folk samles når de er sosiale, og hvilke rom som er minst brukt. Dataene fra sensorteknologien suppleres deretter med informasjon som innhentes gjennom samtaler med bedriftens ansatte om hva som
fungerer, hva som mangler, og om fremtidige behov. Lokalene skal gjøre det mulig for de ansatte å omgås sosialt, men også gi muligheter til arbeidsro og effektive møter, sier Oskar Lindbäck i Coor.

"En attraktiv arbeidsplass gir større sjanse for å beholde dyktige ansatte og minimere ressurskrevende turnover-prosesser", sier Lindbäck.

Ny arbeidshverdag (foto: Robert Eik)

Trine Hagfors, leder av Advisory i Coor Norge, og kollega Oskar Lindbäck hjelper bedrifter med å skape en god arbeidshverdag etter pandemien.

Bærekraftig profil

Coor har lang erfaring i Norden med denne type rådgivning, og har hjulpet både store og små kunder i omstillingsprosesser.

"Vi gir rådgivning innen alt fra inndeling og bruk av arealer, luftkvalitet, teknologi, lyssetting, lyddemping og møblering – alt du kan tenke deg på en arbeidsplass", forteller Lindbäck.

– Vi kan bistå bedrifter i å skape en grønn profil i en endringsprosess. Det gjenspeiles i alt fra gjenbruk, valg av inventarmaterialer med lang holdbarhet til hva slags mat som serveres i kantinen. Det er en kontinuerlig prosess, og vi er opptatt av å ha en åpen og god dialog med våre kunder. Ingen kunder er like, så det gjelder å finne de riktige løsningene for hver enkelt, sier Hagfors.

Coor fokuserer sterkt på bærekraft, og er også medlem av UN Global Compact Norge. Gjennom medlemskapet forplikter de seg til ti prinsipper for ansvarlig næringsliv, og å bidra til å nå bærekraftsmålene.

 

Plantevegger og virushemmere

Har din bedrift behov for å tilpasse arbeidsplassen til den nye hverdagen?

TA KONTAKT MED COOR ADVISORY 

FOTO av virushemmerne, samt FOTO av Trine Hagfors & Oskar Lindbäck, er tatt av Robert Eik.

 

Guide fremtidens arbeidsplass

Fremtidens arbeidsplass: den nye normalen

De fleste arbeidsgivere lurer nå på hvilken vei de skal gå. De vil møte medarbeidernes ønsker om fleksibilitet og mer hjemmekontor, og samtidig opprettholde og maksimere de fordelene som tilstedeværelse på kontoret gir virksomheten. Vi har gjort en undersøkelse blant ca. 500 nordiske virksomheter, og i denne guiden deler vi resultatene.

Kontakt salgsavdelingen vår!

Det oppstod en feil under henting av captcha-bilde
GDPR
Klikk her for å lese mer om Coors retningslinjer for behandling av personopplysninger.

Coor Privacy policy

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

Consent to the processing of personal data

The personal data we process is data provided by you when you fill in a contact form or subscription form on Coor's websites. It is your full name, e-mail address and your phone number or postal address (if and when applicable).

What is the purpose of processing your personal data?

Your personal data is required in order for us to send out the material you expressed an interest in such as press releases, news, and/or newsletters. We also use personal information to contact you personally if you filled in a contact form.

What is the legal basis for processing your personal information?

Our processing of your personal data is based on your consent to the processing. You can revoke your consent at any time by emailing us at info@coor.com

Information about processing your personal data

We have implemented appropriate technical and organizational measures to protect your personal data against loss or unlawful access. The number of persons with access to your personal data is limited. Only persons managing the Coor website you visited and/or who need to process your personal data in accordance with the above purposes will have access to your personal data.

We may also share your personal data with other Coor Group companies and suppliers and business partners who perform services or development on our behalf.

Your personal data may be transferred to a third country, that is, a non-EU / EEA country, in conjunction with Coor's use of the cloud-based services Office 365 provided by Microsoft Ireland Operations Limited ("Microsoft").

When Microsoft provides Office 365 services, Microsoft manages customer data (such as email, files) in data centers in the EU (currently: Dublin (Ireland) and Amsterdam (Netherlands)). However, as an integral part of the Office 365 services, some limited personal information (such as e-mail address) may also be processed in the United States).

In order to comply with applicable data protection requirements, Coor has entered into a data processing agreement with Microsoft and has also entered into standard contractual clauses ("EU Model Clauses") with Microsoft. All Microsoft subcontractors handling personal data in connection with the Office 365 services are committed by Microsoft in accordance with Article 11 of EU Model Clauses.