Hva bør du tenke på når du skal velge en kontorrekvisitaleveranse for kontoret?

Dette bør du tenke over når du skal velge kontorrekvisitaleverandør.

Uansett hvilken bransje du jobber i, bruker dere sannsynligvis mye kontorrekvisita som papir, printerblekk, penner, notatbøker, binders, konvolutter, arbeidspermer og plastmapper. Mange firmaer velger å benytte en ekstern leverandør av kontorrekvisita for en enklere og rimeligere bestilling.

Om din bedrift allerede har avtale om andre kontorservicetjenester hos oss, kan vi levere og etterfylle alt du trenger av materiell til kontoret.

Skriveutstyr kontorrekvisita | Coor1. Velg en kontortjenesteleverandør som kan tilby en komplett løsning for kontorrekvisita

Jo mer du bestiller fra én leverandør, jo mer lønnsomt for bedriften. Derfor lønner det seg å velge en leverandør av kontorrekvisita som tilbyr en komplett løsning. Et godt utgangspunkt er å sette sammen en fast bestilling av standardprodukter dere bruker mye av. Samtidig skal det være enkelt å justere bestillingen før bestemte perioder, sesonger eller arrangementer.

Som din leverandør av kontorrekvisita kan Coor ordne med bestilling og påfylling av materiell, samt sørge for at lageret med kontorrekvisita inneholder det dere trenger til enhver tid. Et rotete og uoversiktlig lager fører til unødvendige kostnader og tidsbruk når man ikke finner det man leter etter eller vet hva som mangler. For å holde rede på hvor mye kontoret forbruker av materiell kan vi gi deg oversikt over utgifter og forbruk ved uttak av enkle rapporter og forbruksstatistikk.

2. Velg en kontortjenesteleverandør som har omfattende erfaring

Det lønner seg å velge en kontorrekvisitaleverandør i Norge som har lang erfaring. Fordelen med en erfaren leverandør er at de tilbyr et godt utvalg av produkter og tjenester så du får det du trenger, når du trenger det. En erfaren leverandør gir deg veiledning i å sette sammen et fornuftig standardsortiment med tilpasninger ved behov.

En erfaren leverandør har også utarbeidet en smidig prosess fra avtaleinngåelse til bestilling og levering. I tillegg har de bygget opp en tilgjengelig og kompetent kundeservice med erfaring i de fleste problemstillinger.

3. Etterspør en leverandør av kontorrekvisita med miljøvennlige løsninger

Fokus på et bærekraftig miljø øker i alle bransjer, og en god leverandør av kontorrekvisita hjelper bedriften din med å være miljøvennlig. En god leverandør møter kravene om kvalitet, samtidig som miljøet ivaretas så godt som mulig.

Velg en leverandør som tilbyr miljøvennlige produkter og løsninger, og har et verdigrunnlag som tar hensyn til miljøet. Sjekk mulighetene som finnes for at ditt kontor skal kunne motta kontorrekvisitaleveranser med god samvittighet – målt etter bærekraftige transportmetoder, emballasjetype og -mengde o.l. Leverandøren bør ha et rammeverk og retningslinjer i forhold til miljø og bærekraft som de arbeider etter, og som inkluderer deres egne produkter, samt produkter og tjenester de bestiller fra leverandører og samarbeidspartnere. Leverandøren du velger bør ha en åpen miljøprofil som er tilgjengelig på nettsidene deres for alle kunder som er interesserte i å ivareta miljøet.

Coor er bevisste på å ta miljøvennlige beslutninger ved valg av produkter, tjenester og leverandører. Vi jobber for at vår egen virksomhet, våre leverandørers virksomhet og våre kunders virksomhet skal drives på en mest mulig bærekraftig måte. Coor tilbyr en bærekraftig og komplett løsning for levering og administrasjon av kontorrekvisita, samt eiendomsservice som inkluderer drift og vedlikehold av lokaler, bygninger og uteområder.

Coor er leverandør av kontorrekvisita kun som en del av en større leveranse av kontorservicetjenester for din bedrift.