
Kontorrekvisita - alt til kontoret fra en leverandør
Påfyll av kontorrekvisita og materiell (penner, permer, binders etc.) inngår som en del av en større leveranse av kontortjenester fra Coor. Vi tar ansvar for innkjøp og påfylling av matriell brandet med din logo, etter behov. Coor leverer til mer enn 65 kontorbygg lokalisert i hele Norden.
En optimalisert kontorrekvisitaleveranse
Med kontorrekvisita fra Coor er du sikret at din bedrift har et oppfylt lager av brandet materiell til dine ansatte sine behov. Vi sørger for innkjøpsplan, tilpassing av sortement og forbruksoversikt, slik at du kan bruke tiden din på andre ting.
Hva er vanlig å inkludere i en avtale om kontorrekvisita?
- Tilpassing av produktserier
- Kjøpe inn, lagre og fylle på med kontormateriell, tonere og papir
- Optimere varelager og rekvisitaskap
- Oversikt over forbruksstatistikk
- Annen administrasjon (innkjøp av eksklusive produkter, oppdatere lister, varetelling, bestilling av sesongvarer osv.)
Standardsortiment
Coor lager et standardsortiment tilpasset dine behov, og de ansatte kan hente rekvisita direkte fra lageret eller rekvisitaskap. Vi bestiller, fyller på og sikrer et optimalt utvalg på lageret. Antall produkter baseres på kundens daglige behov. Ett insentiv som vi vet holder kostnadene lave er å ikke inkludere lager med kostbare artikler, men heller at disse bestilles etter behov via en egen serviceportal.
Tilbehør til kopimaskiner
Coors servicemedarbeidere leverer kopipapir og tonere direkte til kopirommet eller der hvor kundens kopimaskiner befinner seg.
Ivareta miljøet med bevisst materialvalg
Vi anbefaler våre kunder å bruke miljøvennlig kontormateriell og kopipapir, og etterstreber sporbarhet hos våre underlevernadører på miljøavtrykk og materialvalg. En økende andel av våre kunder ønsker miljøfokus i leveransen, og vi samarbeider derfor med flere leverandører av kontorrekvisita som kan tilby resirkulert og miljøvennlig produsert materiale.