I innovasjonsutfordringen pitcher Coor-ansatte fra alle de nordiske landene sin mest lovende innovasjon til en jury. Målet, eller premien, er såkorn-finansiering for å ta ideen videre.
Drevet frem av pandemien så vel som teknologisk fremgang – arbeidsplassen gjennomgår for tiden store endringer. Mange bedrifter spør seg nå hvordan deres fremtidige arbeidsplass vil se og føles ut, og hva slags tjenester som trengs for et godt resultat.
Coors «CX Challenge» genererte mer enn 300 ideer i fire land, og fem av de mest lovende ble valgt ut til å videreutvikles og pitches til en jury. Pitchene skjedde under et «dragon’s den»-arrangement. Der var Coors kunde PostNord invitert, representert av Christian Göttsche. I tillegg deltok innovasjonseksperten Lisa Lindström og en av våre styremedlemmer og direktør i Storebrand, Heidi Skaaret, i juryen. Sammen hadde de ansvar for å vurdere og gi tilbakemelding til alle pitchene.
Hos Coor pleier vi å si at forandring er i vårt DNA, og å hele tiden jobbe med å forbedre tjenesteopplevelsene våre gjennom innovasjon er en stor del av kulturen vår.
Ikke bare tar vi ledelsen i å vidreutvikle bransjen – vi elsker å gjøre det.