Fremtidens Muligheter: med mennesket i fokus

Hvordan bygge et selskap og en bedriftskultur som leverer gode resultater og som gir ansvarsfulle og fornøyde ansatte? I podcasten Fremtidens Muligheter reflekterer Coors adm.dir. Nikolai Utheim over egen lederstil og hvilke verdier som former et selskap i vekst.

I Coor tenker vi mye over hva vi kan gjøre bedre i morgen, og enda bedre i overmorgen. Vi trenger å tenke nytt rundt tjenestene våre, rundt verdikjeden i Coor og utenfor oss, og rundt hvem vi skal være i fremtiden. Det har vært i vårt DNA siden vi startet: å jakte forbedringer for oss selv, for miljøet og for kundene våre.

Alt i Coor starter med de som jobber hos oss. Vi har ikke mange fancy maskiner og utstyr – vi er mennesker.

Nikolai Utheim

I podkastserien Fremtidens Muligheter byr produsent Frank Nilsen på møter med folk som tenker mye på "i morgen" - og hvilke erfaringer vi kan ta med oss for å kunne skape endring. Serien formidler ideer og inspirasjon om en bærekraftig fremtid, på individnivå, ledernivå, for næringslivet og i samfunnet. Fremtidens Muligheter er tilgjengelig på alle podcastplattformer.

Lytt til intervjuet med Nikolai Utheim i episoden "Fordelene for en bedrift å ha menneskene i fokus" ved å klikke på boksen under. Episoden ble spilt inn i februar 2020.