Fremtidens Muligheter: med mennesket i fokus

Hvordan bygge et selskap og en bedriftskultur som leverer gode resultater og som gir ansvarsfulle og fornøyde ansatte? I podkastserien Fremtidens Muligheter byr produsent Frank Nilsen på møter med folk som tenker mye på "i morgen".

Opportunities of the future | Coor

Hvilke erfaringer kan vi ta med oss for å kunne skape endring? I Coor tenker vi mye over hva vi kan gjøre bedre i morgen, og enda bedre i overmorgen. Vi trenger å tenke nytt rundt tjenestene våre, rundt verdikjeden i Coor og utenfor oss, og rundt hvem vi skal være i fremtiden. Det har vært i vårt DNA siden vi startet: å jakte forbedringer for oss selv, for miljøet og for kundene våre.

"Alt i Coor starter med de som jobber hos oss. Vi har ikke mange fancy maskiner og utstyr – vi er mennesker."

-Administrerende direktør Nikolai Utheim

Fremtidens Muligheter formidler ideer og inspirasjon om en bærekraftig fremtid, på individnivå, ledernivå, for næringslivet og i samfunnet. Podcasten er tilgjengelig på alle podcastplattformer.

1. Fordelene for en bedrift å ha menneskene i fokus

Hør Coors adm.dir. Nikolai Utheim reflektere over egen lederstil og hvilke verdier som former et selskap i vekst. Lytt til intervjuet med Nikolai Utheim i episoden "Fordelene for en bedrift å ha menneskene i fokus" ved å klikke på boksen under. Episoden ble spilt inn i februar 2020.

2. Hvordan finne nye muligheter i en organisasjon?

Lytt til intervjuet med Håkon Herland i episoden "Hvordan finne nye muligheter i en organisasjon" ved å klikke på boksen under. Håkon jobber som innovation manager i Coor, og forteller om hvordan forbedringsarbeid og innovasjon skjer i praksis. Episoden ble spilt inn i september 2020.

H fremtidens muligheter.jpg