Coors kundemagasin Smarter Worklife er nominert til Svenska Designpriset 2019

Magasinet Smarter Worklife er nominert i den prestisjefyllte Svenska Designpriset. Svenska Designpriset er en kåring med målsetting om å fremme og utvikle grafisk design og kommunikasjon. Avstemningen pågår mellom 2. og 9. September.  

Magasinomslag om Smart Worklife | CoorI Smarter Worklife får Coors kunder lese om fremtidens arbeidsliv. Her finner man nyheter og inspirasjon rundt ting som gjør arbeidslivet smartere, morsommere og mer bærekraftig.

"Magasinet har fått en god mottagelse av våre kunder og vi har nådd ut til nye og flere målgrupper enn vi har gjort tidligere", sier Magdalena Öhrn, kommunikasjonsdirektør i Coor.

Coor er en av Nordens ledende facility management-leverandører og tilbyr tjenester som gjør at et selskap eller en offentlig virksomhet skal fungere godt og effektivt.

"Kundemagasinet Smarter Worklife har som formål å beskrive og fortelle om hva fremtidsrettet arbeidsliv handler om, på en inspirerende og lett tilgjengelig måte. Fra å ha hatt en mer tradisjonell selskapsfremstilling i form av en brosjyre satset vi i fjor på å heller utvikle dette magasinet. Derfor er vi ekstra glade for at Smarter Worklife er nominert til Svenska Designpriset 2019 i kategorien: redaksjonelt, kundemagasin", fortsetter Magdalena Öhrn.

Magasinet kommer ikke kun i trykket versjon, men ligger også til grunn for videre kommunikasjon – i sosiale medier, i nyhetsbrev, på hjemmesider og på ulike arrangementer.  Magasinet utgis på engelsk, svensk, norsk, dansk og finsk. 

Mellom 2. og 9. september kan man stemme på sin favoritt blant de nominerte: www.svenskadesignpriset.se.