Hvordan vet du om inndelingen av lokalene dine, til konferanserom, stillerom, sosiale soner og arbeidsplasser passer bedriften din slik den ser ut i dag? Ved hjelp av sensor-målinger av bruken av arbeids-sonene på ditt kontor, kombinert med kvalitative dybdeintervjuer, får du svaret.
Kostnaden for kontorlokaler er store for mange bedrifter, spesielt for lokaler med sentral beliggenhet. Vår erfaring er at disse kostnadene kan minskes med opptil 30%, når du vurderer en ny utforming av kontorlokalene dine. De ansatte vil få en mer tilpasset og fleksibel arbeidsplass, med nødvendige digitale løsninger som vil støtte produktiviteten deres.
SmartUtilization gir deg data om hvordan kontorlokalet brukes
- Bruken av lokalene måles i sanntid
- Installasjon av SmartUtilization er kostnadseffektiv og integreres enkelt med de fleste typer nettverkssystem
- Informasjonen som samles inn er helt anonym
- Bruksmålinger kompletteres med dybdeintervjuer
- SmartUtilization fungerer ikke bare som et verktøy for å måle bruk og workspace management – resultatene kan også brukes som fundamentet i et endringsarbeid innen organisasjonen