ABB robotics

Coor fortsetter serviceleveranse hos ABB

Coor har fått forlenget avtalen med ABB om levering av en rekke FM-tjenester til ABBs kontor- og produksjonsanlegg i Norge, Baltikum og Sverige. Den nye avtalen strekker seg over fem år.

For ABB har målet vært å velge en serviceleverandør som kan opprettholde en kostnadseffektiv serviceleveranse av høy kvalitet, samt å ta hensyn til at pandemien har ført til en mer fleksibel måte å jobbe på der ansatte jobber hjemmefra i større grad.

-Coor har levert IFM-tjenester til ABB siden 2017, og det føles veldig bra at vi kan fortsette samarbeidet i ytterligere fem år.  Vår ambisjon er å fortsette å utvikle leveransen for å kunne møte fremtidige behov, sier Nikolai Utheim, administrerende direktør i Coor i Norge.

ABB er et ledende globalt teknologiselskap som driver transformasjonen av samfunn og industri for å oppnå en mer produktiv og bærekraftig fremtid. Ved å koble programvare med produkter innen elektrifisering, robotikk, automatisering og bevegelse, skaper ABB løsninger som driver teknologiens muligheter til nye høyder. ABB har fornyet avtalen med Coor som omhandler koordinering, levering og utvikling av et stort antall FM-tjenester for ABBs kontor- og produksjonsanlegg i Norge, Baltikum og Sverige.

Tjenestene inkluderer eiendomstjenester, sikkerhetstjenester, rengjøringstjenester, arbeidsplasstjenester, samt kaffemaskiner og frukt.