Coor styrker topplederteamet

Tonje Wikstrøm Frislid er ansatt som ny leder for Coors forretningsenhet for enkeltstående tjenester. Wikstrøm Frislid kommer fra rollen som driftsdirektør i Unibuss.

Coor er blant Nordens største Facility Management-selskaper, og er en velkjent aktør innen såkalt «total FM», der det leveres et spekter av tjenester til en kunde. Mindre kjent er det kanskje at Coor også leverer renhold, kantine og eiendomsdrift som enkelttjenester. Dette er et satsningsområde for selskapet og Wikstrøm Frislid skal lede enheten med omtrent 460 medarbeidere.

Business unit manager | Coor

«Jeg gleder med til å ta fatt på oppgavene. Jeg har et veldig positivt inntrykk av Coor som organisasjon. Ikke minst er det et selskap i vekst, noe som passer meg bra fordi jeg trives godt med å bygge. Jeg forventer å lære mye av mine nye kollegaer, og kan forhåpentligvis lære dem noe også», sier Tonje Wikstrøm Frislid.

Wikstrøm Frislid har solid erfaring fra operativ drift og ledelse generelt, samt styring av driftsenheter og forbedringsprosesser.

«Jeg er veldig glad for at vi får Tonje med på laget og har stor tro på at hun med sin kompetanse og driftserfaring vil være et positivt tilskudd til toppledergruppen, samt bidra til en videre positiv utvikling av Coor i Norge», sier Nikolai Utheim, administrerende direktør i Coor Norge.

Denne e-posten ble sendt til pressify+@meltwater.com
Coor, Vollsveien 6, Lysaker, Bærum 1366, Norge
Avslutte abonnementet