Eiendomsdrift | Coor

Alt du trenger å vite om eiendomsservice

Eiendomsservice handler om strategisk rådgiving for å utnytte potensialet til en bygning best mulig. De rette tiltakene gir økonomiske fordeler for eierne, samtidig som brukerne av bygningen blir mer fornøyde. Coor leverer bedrift- og eiendomsservice i Norge av høy kvalitet.

Hva er eiendomsservice?

Hver dag utføres mange små og store oppgaver for å holde en bygning i god stand. Lysrør må skiftes, planter må vannes, gulv og overflater må rengjøres. Plutselig er det en ringeklokke som ikke fungerer, heisen står eller det trengs en opprydning utenfor inngangspartiet. Bedrifts- og eiendomsservice hjelper dere med å kartlegge hvordan disse oppgavene kan utføres på en best mulig måte ved å utvikle effektive rutiner, arbeidsmetoder og sørge for at man utnytter de beste teknologiske løsningene slik at oppgavene utføres raskt og kostnadseffektivt.

Hvilke tjenester dekkes av eiendomsservice?

Bedrifts- og eiendomsservice kan bestå av mange ulike tjenester, og alle bygninger og bedriftseiere har ulike forutsetninger og behov. Derfor tilbyr vi en fleksibel løsning hvor du kan velge mellom en løsning med total eiendomsservice, eller kun enkelte tjenester.
Renholds- og vaktmestertjenester er noen av tjenestene vi tilbyr. Vaktmesteren sørger for at bygningen er ren, i god stand og fri for søppel. Har dere et stort utendørs område har dere kanskje behov for en gartner. Noen ganger kan det også være nødvendig med en ekstra innsats i forbindelse med feiing og rengjøring før spesielle arrangementer, fjerne grus etter vinteren eller asfaltere. Eiendomsservice kan også inkludere en driftstekniker, som kontrollerer at tekniske anlegg for vann og ventilasjon fungerer.

5 gode grunner til å bestille eiendomsservice

1. Eiendomsservice er kostnadseffektivt

I enhver bedrift utfører man en rekke aktiviteter som ikke skaper inntekt, men som likevel er nødvendig for driften. Det dreier seg om administrasjon, økonomi og vedlikehold av bygningens lokaler og utendørsarealer. Jo mer effektivt og profesjonelt slike oppgaver utføres, jo mer kostnadseffektivt.

2. Øker trivselen hos de ansatte og besøkende

Vi påvirkes av omgivelsene rundt oss, og en ren og pen arbeidsplass er viktig for trivselen. Det samme gjelder velstelte utearealer, og at man slipper å irritere seg over manglende lys og andre ting som ikke fungerer. En bygning i god stand øker trivselen blant brukerne, og eventuelle kunder og gjester som kommer på besøk.

3. Du sparer tid

Det kan være irriterende å måtte bruke tid på å skifte en lyspære, eller finne ut hvorfor den automatiske dørfunksjonen ikke fungerer. I tillegg til vaktmestertjenester og driftsteknikere kan det være aktuelt å sette ut økonomistyring, resepsjonstjenester og administrasjon av for eksempel leieavtaler. La oss håndtere disse oppgavene for dere, så dere kan konsentrere dere om arbeidet.

4. Ivaretar helse og sikkerhet

Godt renhold er viktig for helsen til de som oppholder seg mye i bygningen. I tillegg er det viktig at de ansatte føler seg trygge. Eiendomsservice kan hjelpe til med alt fra brannsikkerhet til administrasjon av adgangskort, nøkler og kontroll av hvem som kommer og går på arbeidsplassen.

5. Miljøvennlig

En mest mulig miljøvennlig drift bør alltid være et mål. Coor eiendomsservice kan bidra til at bygningen drives med energieffektive og miljøvennlige arbeidsmetoder, rutiner og produkter.

Kontakt salgsavdelingen vår!

Det oppstod en feil under henting av captcha-bilde
GDPR
Klikk her for å lese mer om Coors retningslinjer for behandling av personopplysninger.

Coor Privacy policy

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

Consent to the processing of personal data

The personal data we process is data provided by you when you fill in a contact form or subscription form on Coor's websites. It is your full name, e-mail address and your phone number or postal address (if and when applicable).

What is the purpose of processing your personal data?

Your personal data is required in order for us to send out the material you expressed an interest in such as press releases, news, and/or newsletters. We also use personal information to contact you personally if you filled in a contact form.

What is the legal basis for processing your personal information?

Our processing of your personal data is based on your consent to the processing. You can revoke your consent at any time by emailing us at info@coor.com

Information about processing your personal data

We have implemented appropriate technical and organizational measures to protect your personal data against loss or unlawful access. The number of persons with access to your personal data is limited. Only persons managing the Coor website you visited and/or who need to process your personal data in accordance with the above purposes will have access to your personal data.

We may also share your personal data with other Coor Group companies and suppliers and business partners who perform services or development on our behalf.

Your personal data may be transferred to a third country, that is, a non-EU / EEA country, in conjunction with Coor's use of the cloud-based services Office 365 provided by Microsoft Ireland Operations Limited ("Microsoft").

When Microsoft provides Office 365 services, Microsoft manages customer data (such as email, files) in data centers in the EU (currently: Dublin (Ireland) and Amsterdam (Netherlands)). However, as an integral part of the Office 365 services, some limited personal information (such as e-mail address) may also be processed in the United States).

In order to comply with applicable data protection requirements, Coor has entered into a data processing agreement with Microsoft and has also entered into standard contractual clauses ("EU Model Clauses") with Microsoft. All Microsoft subcontractors handling personal data in connection with the Office 365 services are committed by Microsoft in accordance with Article 11 of EU Model Clauses.