Coors fremtidige kontor handler om følelser og opplevelser
Med utgangspunkt i visjonen om å skape de beste arbeidsmiljøene i Norden - smarte, bærekraftige og fulle av glede - utvikler Coor det optimale fremtidskontoret.
Smart og bærekraftig, med opplevelse og velvære i fokus
Med utgangspunkt i visjonen om å skape de beste arbeidsmiljøene i Norden - smarte, bærekraftige og fulle av glede - arbeider Coor selv med å skape fremtidens arbeidsplass i det som kalles "den nye normalen".
Det nye opplevelsebaserte arbeidsmiljøet kan ikke bare skapes ved hjelp av interiør - vi ser på helheten og kombinerer design med fremtidens tjenester og ekte, smart teknologi. Vi lar også Coors arbeidsplassstrateger lede arbeidet fra start til slutt.
Her i et ganske vanlig kontorbygg skaper vi et ganske uvanlig arbeidsliv - smartere, mer bærekraftig, og full av glede. Det nye kontoret vil også være et miljø der vi kan vise, utvikle og teste fremtidens tjenester, smarte løsninger og innovasjoner.
En viktig suksessfaktor er å bygge inn og ta hensyn til fleksibilitet. Behovene og forutsetningene ser forskjellige ut i dag og i fremtiden. Coors hovedkontor skal på en smidig og effektiv måte kunne optimaliseres for ulike medarbeideres behov over tid.


"Fleksibilitet er et nøkkelord for Coors fremtidige hovedkontor. Vårt nye hovedkontor skal enkelt kunne optimaliseres for ulike medarbeideres behov over tid"
AnnaCarin Grandin
Vd Coor

"Hvert øyeblikk på kontoret teller! Vi skaper de beste forutsetningene for at kontoret skal være en verdifull opplevelse for ulike personer."
Sara Ericsson
Coors Advisory
”Make every moment matter”
Vårt mål er å skape en arbeidsplass for fremtiden der våre ansatte og besøkende får det meste ut av hvert øyeblikk. Temaet for vårt nye hovedkontor er nettopp "Make every moment matter", der arbeidsplassen designes helt ut fra ansattes og gjestenes opplevelser. Hvert øyeblikk teller og hver stund må bety noe. Alt fra velkomsten, den første kaffekoppen og når man går i et møte, til behovet for godt lys, frisk luft og hvile. Her skal det være mulig å finne kreative løsninger på problemer og smidige funksjoner for digitale samarbeid.


Forstudiet er vårt trygge utgangspunkt
Coors reise mot fremtidens kontor begynte med en forstudie med en dataanalyse av atferdsmønstre, ansattundersøkelser og dybdeintervjuer.
Studien viste tydelige ønsker. I tillegg klarte vi å identifisere fem forskjellige typer ansatte, såkalte "personas" (behovsgrupper). Ut fra disse skaper vi nå de beste forutsetningene for at vårt nye hovedkontor skal være en verdifull opplevelse for deres ulike behov, opplevelser og følelser. Hver stund og hvert øyeblikk teller.
Opplevelsen skapes utifra en helhet
For å få en ekte og god helhetsopplevelse, må vi se ut over den fysiske utformingen av kontoret. Med serviceytelser som gjør hverdagen enklere, smartere arbeidsmetoder og gjennomtenkt kontorteknologi, skaper vi et sted som er mer enn bare "funksjonell og produktiv". Et sted som er attraktivt for våre ansatte.
Det er først når alle fire perspektivene; plass, service, arbeidsmetoder og teknologi kombineres, at vi skaper en opplevelse som varer og gir besøkende det lille ekstra.
