Vi viderekobler over 31.000 samtaler til over 100.000 brukere hver eneste dag. Vi er bevisste om at våre operatører er kundens stemme utad og at dette førsteinntrykket er viktig. Sentralbordtjenester pleier vanligvis å inneholde følgende:
- Bemanning av sentralbord i kontortid
- Viderekoble interne og eksterne telefonsamtaler
- Svarmeldingstjeneste (administrasjon av svarmelding)
- Koble til konferanse og internasjonale samtaler
- Oppdateringer av kundens interne telefonkataloger
- Statistikkrapporter (svartid, tapte anrop, samtalekvalitet)
Skreddersydde løsninger
Hos noen kunder betjener Coors personell kundens sentralbord i deres lokaler og besvarer samtaler. I de tilfellene er servicen inkludert i totalkostnaden for tjenesten. For andre kunder leverer vi både personell og sentralbordløsning. Uansett vil alle samtaler besvares av Coor sine medarbeidere. Om du vil ha egen linje slik at operatøren ser hvilken kunde som får telefon, så ordner vi det. Løsningen gir stordriftsfordeler for kunden og vil være både en kostnadseffektiv og profesjonell løsning.
Merk at Coor ikke tilbyr sentralbordtjenester som en enkeltstående tjeneste, men som en del av en større totalleveranse av servicetjenester.