Sentralbordtjenester Coor

Sentralbordtjenester

Coor har lang og bred erfaring med sentralbordløsninger for kunder av ulik størrelse. Vårt mål er å identifisere optimale løsninger for å viderekoble interne og eksterne samtaler for kontoransatta på en effektiv og profesjonell måte.

Vi viderekobler over 31 000 samtaler til over 100 000 brukere hver eneste dag. Dette betyr at vår kompetanse er meget høyt for denne tjenesten. Vi har stor bevissthet om at våre operatører er kundens stemme utad og at dette førsteinntrykket er viktig. Sentralbordtjenester pleier vanligvig så inneholde følgende:

  • Bemanning av sentralbord i kontortid
  • Viderekoble interne og eksterne telefonsamtaler
  • Svarmeldingstjeneste (administrasjon av svarmelding)
  • Koble til konferanse og internasjonale samtaler
  • Oppdateringer av kundens interne telefonkataloger
  • Statistikkrapporter

 

Skreddersydde løsninger

Hos noen kunder, betjener Coors personell kundens sentralbord i deres lokaler og besvarer samtaler. I slike tilfeller er servicen inkludert i totalkostnaden for tjenesten. For andre kunder leverer Coor både personell og sentralbordløsning. Uansett vil alle samtaler besvares av Coor sine medarbeidere. Våre kunder vil ha egen linje slik at operatøren ser hvilken kunde som får telefon. Denne løsningen gir stordriftsfordeler for kunden og vil være både en kostnadseffektiv og profesjonell løsning.

Kontinuerlige målinger

Uavhengig av hvilken løsning du velger vil Coor måle leveransen i parametre som antall inngående samtaler, samtaleprofil, svartid og antall tapte anrop. Dette grunnlaget gir oss et godt grunnlag for dialog og evaluering av leveransen. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker å vite mer om våre sentralbordtjenester

 Priser

Våre sentralbordtjenester i Sverige har blitt tildelt "SM i Telefoni" som betyr best i klassen i mange år og i mange kategorier. Coors sentralbordtjeneste har også mottatt prisen Kontakta´s marking Customer Contatcs Excellence for sin "Trygg Kundkontakt". Denne prisen er et kvalitetsstempel for utmerket kundeservice og telefonserviceleveranse, og gir våre tjenester et meget godt arbeidsmiljø.

 

Espen Ræstad

Espen Nordås Ræstad

Leder Salg og Marked

+47 97118271

EspenNordas.Raestad@coor.com

Kontakt oss!

Coor Privacy policy

We have updated our Privacy Policy to help you understand what information we process and why we process it. We have made these updates as new data protection regulations (GDPR) entered into force on 25 May in the European Union / EEA.

Consent to the processing of personal data

The personal data we process is data provided by you when you fill in a contact form or subscription form on Coor's websites. It is your full name, e-mail address and your phone number or postal address (if and when applicable).

What is the purpose of processing your personal data?

Your personal data is required in order for us to send out the material you expressed an interest in such as press releases, news, and/or newsletters. We also use personal information to contact you personally if you filled in a contact form.

What is the legal basis for processing your personal information?

Our processing of your personal data is based on your consent to the processing. You can revoke your consent at any time by emailing us at info@coor.com

Information about processing your personal data

We have implemented appropriate technical and organizational measures to protect your personal data against loss or unlawful access. The number of persons with access to your personal data is limited. Only persons managing the Coor website you visited and/or who need to process your personal data in accordance with the above purposes will have access to your personal data.

We may also share your personal data with other Coor Group companies and suppliers and business partners who perform services or development on our behalf.

Your personal data may be transferred to a third country, that is, a non-EU / EEA country, in conjunction with Coor's use of the cloud-based services Office 365 provided by Microsoft Ireland Operations Limited ("Microsoft").

When Microsoft provides Office 365 services, Microsoft manages customer data (such as email, files) in data centers in the EU (currently: Dublin (Ireland) and Amsterdam (Netherlands)). However, as an integral part of the Office 365 services, some limited personal information (such as e-mail address) may also be processed in the United States).

In order to comply with applicable data protection requirements, Coor has entered into a data processing agreement with Microsoft and has also entered into standard contractual clauses ("EU Model Clauses") with Microsoft. All Microsoft subcontractors handling personal data in connection with the Office 365 services are committed by Microsoft in accordance with Article 11 of EU Model Clauses.

GDPR