Påfylling kantinekort

Her kan du fylle på kantinekortet ditt.

Kantine_deloitte

Hver enkelt Facebook-ansatt må sette inn penger på adgangskortet for å kunne benytte dette som betalingsmiddel i kantinen. Dette gjøres enkelt gjennom Coors webportal www.coor.no/deloitte. Pengene blir tilgjengelige på kortet umiddelbart etter påfylling. Merk at pengene fylles på brukerkontoen din i Coors betalingsløsning, slik at om du mister kortet vil saldo overføres til nytt kort.

Ved påfylling av kantinekort, aksepterer du våre salgs- og leveringsbetingelser (se informasjon under priser).

Klikk her for å komme til betaling 

Priser:

Pris i kantine: 40,- inkl. mva for lunsjbuffet (fast pris)
Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Kvittering skrives ut ved hvert kjøp.

Salgs- og leveringsbetingelser

Foretaksinformasjon 
Foretaksnummersnummer: 983219721
Foretaksnavn og juridisk navn: Coor Service Management AS  

Kontaktdetaljer 
Postadresse: PB 101, 1300 Sandvika; Norway
Besøksadresse: Vollsveien 6, 1366 Lysaker
Telefonnummer sentralbord: (+47) 67 57 92 00
 E-postadresse: firmapost@coor.com
Salgssted: Deloitte Kantine

Coor Service Management er Nordens ledende aktør innen service management. Vi er spesialister på å lede, utvikle og effektivisere servicefunksjoner på kontorer, eiendommer, produksjonsanlegg og offentlige virksomheter. Coor har fra 11. juni 2019 kontrakt med Facebook.

Personopplysninger 
Coor Service Management AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register. 

Kortinformasjon 
Når du handler hos Coor Service Management AS blir betalingen behandlet av PayEx, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Rutiner for retur av varer 

Avbestilling 
Dersom du ønsker å få utbetalt restsaldo, ta kontakt med kantinen på baardtrippestad.hassel@coor.com. Coor Service Management vil ta et administrasjonsgebyr på kr. 150,- for utbetalingen. Vi anbefaler derfor å ikke forhåndsbetale mer enn du forventer å benytte. 

Reklamasjon 
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Coor Service Management AS skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Coor Service Management AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).