Betalingsløsning Kantine og Kaffebar

Kantine_deloitte

Betaling:

I kantinen skjer betaling med ditt eget bankkort i selvbetjente kasser, i Kaffebar betaler du også med bankkort. Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Kvittering skrives ut ved hvert kjøp.

I kantinen skal kvittering ligge synlig på brettet for å vise at betaling er gjennomført.

Salgs- og leveringsbetingelser

Foretaksinformasjon 
Foretaksnummersnummer: 983219721
Foretaksnavn og juridisk navn: Coor Service Management AS  

Kontaktdetaljer 
Postadresse: PB 101, 1300 Sandvika; Norway
Besøksadresse: Vollsveien 6, 1366 Lysaker
Telefonnummer sentralbord: (+47) 67 57 92 00
 E-postadresse: firmapost@coor.com
Salgssted: Deloitte Kantine og Kaffebar

Coor Service Management er Nordens ledende aktør innen service management. Vi er spesialister på å lede, utvikle og effektivisere servicefunksjoner på kontorer, eiendommer, produksjonsanlegg og offentlige virksomheter. Coor har fra 16. desember 2013 kontrakt med Deloitte Norge AS.

Personopplysninger 
Coor Service Management AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register. 

Kortinformasjon 
Når du handler hos Coor Service Management AS blir betalingen behandlet av PayEx, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Rutiner for retur av varer 

Refusjon beløp adgangskort
Tidligere hadde Deloitte-ansatte anledning til å benytte adgangskort som betalingsmiddel. Dersom du ønsker å få utbetalt restsaldo, ta kontakt med resepsjonen på nooslresepsjon@deloitte.no. Coor Service Management vil ta et administrasjonsgebyr på kr. 150,- for utbetalingen. Du kan benytte adgangskortet som betalingsmiddel i første omgang ut 2022, deretter ser vi an behovet for å utvide denne fristen.

Reklamasjon 
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Coor Service Management AS skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Coor Service Management AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).