Grandin

Smak på Coor

Om du har fulgt med i tidligere numre av Nova, så har du sikkert sett at Coor har utviklet et nytt matkonsept – FOOD by Coor. I Norge har vi satset sterkt på dette.

I de siste måneder og frem til høsten er det planlagt åpning av i gjennomsnitt en ny Coor-restaurant i måneden. De åpnes i nært samarbeid med våre kunder, som setter pris på en attraktiv kantineløsning som gir de ansatte en bedre måltidsopplevelse.

For å lykkes, kreves det imidlertid mer enn et godt kantineprodukt. Vår egen kantinespesialist Stian Dignes snakker med stor entusiasme om betydningen av å motivere og utvikle medarbeiderne og å etablere effektive prosesser. Når det gjelder medarbeiderutvikling og prosesstyring, ligger Coor langt fremme i utviklingen.

FOOD by Coor er også et eksempel på hvordan Coor leverer på vårt løfte om å være smidig og tett på våre kunder. Vi leverer unike løsninger som tilpasses hver enkelt kundes behov og ønsker, og som videreutvikles ved hjelp av vår omfattende kantineerfaring.

Jeg håper du får mulighet til å spise lunsj i en Coor restaurant og smake på Coor.

Høvik, mai 2013

AnnaCarin Grandin,