Coor lanserer ny, smart kundeportal for leveranseoppfølging

Coor Performance Portal er unik i markedet ved at integrering av flere systemer gir viktig informasjon om både saksbehandling, økonomi, leveransepresisjon/ledetider, hendelsesrapporteringer og forbedringer. Dette betyr at kundene i en samlet nettportal enkelt kan undersøke ulike nøkkeltall - når de vil, og i sanntid. En annen fordel er at det i systemet er mulig å følge opp informasjon og beregninger på forskjellige måter - per tjeneste, anlegg, poststed, land eller region. Dette gir mulighet til å sammenligne kostnader og andre parametere med hverandre, noe som er verdifullt ved prioriteringer og beslutningstaking.

- Vi har kjørt en pilot hos noen av våre kunder, og den har kommet godt ut. Nå presenterer vi portalen for flere andre kunder som er interesserte. Det er først og fremst brukervennlighet og åpenheten i portalen som kundene setter pris på. Kunden får full kontroll over hvor godt vi lever opp til avtalen av denne løsningen, sier Anna Pierre, prosjektleder Coor Performance Portal i Coor.

Coor Performance Portal vil bli gradvis rullet ut til kunder som er interesserte.