Hva vil prege fremtidens brukeropplevelse?

Hør futurist Stefan Hyttfors sine betraktninger om hvordan serviceopplevelse og forbruk vil formes i jakten på en unik kundeopplevelse. Hva forventer du av fremtidens serviceopplevelse?

Stefan Hyttfors | Swedish futurist and author | Coor

Med en bakgrunn som journalist og økonom jobber Stefan med tema som disrupsjon, atferdsendring og neste generasjons lederskap. Hans favorittspørsmål er ganske enkelt: hvorfor ikke?

Vil fremtiden innebære en pulsklokke med kunstig intelligens som kan måle følelsene og dagsformen din? Og dersom du er litt nedfor på vei hjem fra jobb, vil den foreslå oppskrift på brownies, med en kasse ved ventende foran døra til å legge i peisen og et pledd? Generasjon Z er en generasjon arbeidstakere som velger arbeidsgivere og merkevarer verdibasert i sammenfall med hvem de vil være, i større grad enn tidligere generasjoners valg og forbruksidentitet.

Hvordan kan Coor utvikle seg, sammen med våre kunder, for å møte fremtidens arbeidstaker sine brukerforventninger til en god arbeidsplass og tilhørende servicetilbud?