Coor SmartResponse

Hva skjer hvis kopimaskinen bryter sammen, heisen er i ustand eller noen søler kaffe på konferanseromteppet? Svært ofte ingenting. Tid er verdifull og rapportering føles vanskelig, det er fristende å la noen andre håndtere problemet.

Coor SmartResponse gjør det enklere å rapportere feil, og feilene repareres raskere.

Coor SmartResponse gjør feilmelding enklere

Coor SmartResponse gjør feilmelding så enkelt at personen som oppdager feilen heller vil rapportere enn å ignorere. Unike QR-koder kobles til kopimaskiner, salgsautomater, heiser, toaletter og konferansefasiliteter, brukerne melder om feil via smarttelefonen. Alt de trenger å gjøre er å laste ned en QR-leser fra AppStore eller Google Play.

I tillegg til å gjøre det enklere å melde om feil, blir feilene behandlet raskere. Siden hver QR-kode gir informasjon om plassering og hvilken type gjenstand eller plassering det dreier seg som, blir feilene tydelig dokumentert og tiltakene lettere å planlegge og utføre. Dette reduserer både ledetid fra feilmelding til utførelse og gir en mer effektiv og kvalitativ utførelse.

Coor SmartResponse gjør feilmelding så enkelt at personen som oppdager feilen heller vil rapportere det enn å ignorere det.

Raskere tiltak og bedre resultater

Ved at hvert enkelt element eller lokale får sin egen kode blir feilmelding enklere. Fordi en gjenstands beliggenhet og type er forhåndsdefinert av QR-koden, minimeres risikoen for misforståelser, dette fører til at personalet kan planlegge og utføre sitt arbeid mer effektivt. Ledetiden fra feilmelding til utførelse reduseres, mens kvaliteten på tiltakene øker.

Kort om SmartResponse

  • Unike QR-koder tilordnes direkte til viktige gjenstander eller lokaler
  • Ved å bruke smarttelefoner eller tablet med en QR-leser, åpner QR-koden opp et nettskjema for feilmelding.
  • Ved å registrere en e-postadresse i nettskjemaet, får personen som melder feilen beskjed når feilen er utbedret.
  • Feilmeldingen sendes direkte til Coor for planlegging og utføring.