Sentralbordtjenester Coor

Sentralbordtjenester

Coor har lang og bred erfaring med sentralbordløsninger for kunder av ulik størrelse. Vårt mål er å identifisere optimale løsninger for å viderekoble interne og eksterne samtaler for kontoransatta på en effektiv og profesjonell måte.

Vi viderekobler over 31 000 samtaler til over 100 000 brukere hver eneste dag. Dette betyr at vår kompetanse er meget høyt for denne tjenesten. Vi har stor bevissthet om at våre operatører er kundens stemme utad og at dette førsteinntrykket er viktig. Sentralbordtjenester pleier vanligvig så inneholde følgende:

  • Bemanning av sentralbord i kontortid
  • Viderekoble interne og eksterne telefonsamtaler
  • Svarmeldingstjeneste (administrasjon av svarmelding)
  • Koble til konferanse og internasjonale samtaler
  • Oppdateringer av kundens interne telefonkataloger
  • Statistikkrapporter

 

Skreddersydde løsninger

Hos noen kunder, betjener Coors personell kundens sentralbord i deres lokaler og besvarer samtaler. I slike tilfeller er servicen inkludert i totalkostnaden for tjenesten. For andre kunder leverer Coor både personell og sentralbordløsning som leveres til flere kunder. Uansett vil alle samtaler besvares av Coor personell, alle kundene har egen linje slik at operatøren ser hvilken kunde som får telefon. Denne løsningen gir stordriftsfordeler for kunden og vil være en kostnadseffektiv løsning og profesjonell løsning.

Kontinuerlige målinger

Uavhengig av hvilken løsning du velger vil Coor måle leveransen i parametre som antall inngående samtaler, samtaleprofil, svartid og antall tapte anrop. Dette grunnlaget gir oss et godt grunnlag for dialog og evaluering av leveransen. Kontakt oss gjerne dersom du ønsker å vite mer om våre sentralbordtjenester

 Priser

Våre sentralbordtjenester i Sverige har blitt tildelt "SM i Telefoni" som betyr best i klassen i mange år og i mange kategorier. Coors sentralbordtjeneste har også mottatt prisen Kontakta´s marking Customer Contatcs Excellence for sin "Trygg Kundkontakt". Denne prisen er et kvalitetsstempel for utmerket kundeservice og telefonserviceleveranse, og gir våre tjenester et meget godt arbeidsmiljø.