Coor har miljøbevisste kunder

De mange små beslutningene vi tar hver dag er viktige for miljø og klima. For å hjelpe våre kunder med å redusere negativ miljøpåvirkning, tilbyr Coor et omfattende revisjonsverktøy. Kunder som oppfyller forhåndsdefinerte kriterier mottar sølv- eller gullsertifisering for sitt miljøengasjement.

Hvert år utfører Coor en omfattende miljørevisjon av kunder som ønsker det, gjennom å bruke vårt eget revisjonsverktøy Coor Green Services. Kundene setter pris på det unike verktøyet fordi det ikke er knyttet til spesifikke produkter eller tjenester, men dekker alle tjenester som Coor leverer. Kunder som oppfyller de forhåndsdefinerte kriteriene blir tildelt sølv- eller gullstatus, noe som er bevis på at majoriteten av tjenestene levert til kundens kontorer, lokaler eller lokasjoner er miljøvennlige. Resultatene fra miljørevisjonen 2016 er nå offentliggjort. Hele 76 lokasjoner ble gått igjennom, og 73 av dem fikk enten sølv- eller gullmerking (tilsvarer 96%). Kunder og lokasjoner som er blitt tildelt gullmerking er listet under.

«Vi har nå fullført vår miljørevisjon for syvende år på rad og møter betydelig interesse fra kundene. Vi ser en økning i antall kunder som har oppnådd gullmerking i år. Dette viser at kundene våre er ambisiøse, noe som selvfølgelig er veldig hyggelig. Green Services er et utmerket verktøy for å identifisere potensielle forbedringer i samarbeid med kundene våre, noe som bidrar til et grønnere miljø,» kommenterer Maria Eriksson, leder for Coor Green Services i Coor.

Mer informasjon om Coor Green Services finnes på Coors hjemmesider, http://www.coor.no/om-coor/barekraft/miljoansvar/coor-green-services/, eller her: https://www.youtube.com/watch?v=R5F0BxTGX1c

Hvert år deler Coor i Sverige ut «Årets miljøstjerne» til en kunde som utmerker seg innen miljøsegmentet, og prisen vil i år bli tildelt under en seremoni i løpet av andre kvartal 2017.

Kontorer/lokasjoner som blir tildelt Coor Green Services gullmerking i 2016:

CGI,Karlstad
DR,Köpenhavn