Coor forlenger nordisk IFM-avtale med Telia Company

Coor har fått forlengelse av en nordisk Integrert Facility Management-avtale (IFM) med Telia Company, som er en av Coors ti største kunder. Avtalen innebærer fortsatt leveranse og videreutvikling av en rekke servicetjenester til Telia Company i Sverige, Norge og Finland.

Telia Company er et av Nordens ledende telecomselskaper. Kontrakten er blant Coors ti største og omfatter et stort antall tjenester innen arbeidsplasservice, slik som for eksempel renhold, resepsjon og konferanseservice, samt sikkerhetstjenester. Målsettingen er at partene i nært samarbeid skal fortsette å utvikle smarte og bærekraftige FM-løsninger for den moderne arbeidsplassen.

«Telia Company er en kunde med høye ambisjoner, noe som stiller krav til oss som leverandør. Vi ser frem til å fordype samarbeidet ytterligere», sier Mikael Stöhr, CEO og president i Coor.

Kontrakten omfatter leveranse til ca. 35 lokasjoner i Norden og 90 Telia-butikker i Sverige.

«I løpet av 2017 har vi befestet vår posisjon som markedsledende innen nordiske IFM-oppdrag gjennom forlengningen av vårt oppdrag for SAS, vårt nystartede nordiske samarbeid med ABB, og nå forlengelsen av Telia-kontrakten. Vi ser dette som et bevis på vår evne til å skape verdi i denne typen oppdrag», sier Mikael Stöhr, CEO og president i Coor.