Klas Elmberg

Jeg byr på lunsj

Køene går raskt, maten er variert og god, betalingen går smidig, personalet er hyggelig og atmosfæren er fin. At vi har et sterkt restaurantkonsept merkes når man går inn i en FOOD by Coor-restaurant. Vi er stolte av vårt konsept, som på kort tid har etablert seg som et av markedets beste. På fire år har vi etablert over 120 restauranter som vi driver i egen regi i Norge, Sverige og Danmark.

Dette er selvsagt ingen tilfeldighet. I løpet av noen år har vi jobbet intensivt med å bygge opp en god restaurantorganisasjon, noe som er en forutsetning for at vi skal kunne skape et godt tilbud. Jeg besøker ofte våre restauranter, og det går ikke an å unngå å se det engasjementet, den ambisjonen og den yrkesstoltheten som finnes blant de som jobber der.

Vi er markedsledende når det gjelder integrerte facility management-oppdrag (IFM) – ingen andre har så mange IFM-oppdrag i Norden som vi i Coor. Det har vært vårt hovedfokus siden vi startet vår virksomhet, men for noen år siden bestemte vi oss for å også satse på mindre kunder og prioritere enkelte tjenesteområder: kantine og renhold.

Klas Elmberg, Adm.dir., Coor Service Management i Norge

I dette nummeret av Nova handler det mye om mat og drikke, og du får treffe noen av våre representanter fra vår dyktige restaurantgjeng som forteller om hva vi kan tilby.

Så la Nova og FOOD by Coor være en kilde til glede, og ønsker du å oppleve en FOOD by Coor-restaurant, ta kontakt med meg så spanderer jeg lunsj.

Klas Elmberg
Administrerende direktør, Coor Service Management i Norge