Mer intelligens – mer fornøyde kunder

Da vi startet virksomheten vår for snart tolv år siden, hadde vi som ambisjon å tilby det private næringslivet og den offentlige sektoren i Norden markedets beste og mest intelligente service. Vi forstod tidlig at nøkkelen til suksess ligger i stadig å utvikle og tilpasse serviceleveransen vår, slik at den støtter kundenes kjernevirksomhet optimalt i alle situasjoner. Vi kaller det for intelligent service som skaper driftsfordeler for kundene våre.

Jeg påstår ikke at det er lett. Å ta over, håndtere og utvikle komplekse serviceoppdrag i et dynamisk miljø, er en oppgave og et ansvar som vi tar på største alvor. Jeg kan imidlertid love at vi gjør vårt ytterste for å håndtere oppgaven på best mulig måte. Og gledelig nok kan jeg konstatere at det gir gode resultater. Vår årlige kundeundersøkelse taler sitt tydelige språk – kundene verdsetter anstrengelsene våre og blir stadig mer fornøyde med det arbeidet vi gjør.

Mange virksomheter arbeider i dag aktivt og strukturert med å utnytte medarbeidernes kreativitet og ideer som utgangspunkt for et kontinuerlig forbedringsarbeid. Mer om det skriver Louise Östberg, endringskonsulent, i en ny bok som lanseres i vår og som introduseres i dette nummeret av Nova. Her kan du også lese om at Coor i Norge har blitt ISO-sertifisert, hvordan vi i Coor øker trykket i vårt forbedringsarbeid og på hvilken måte det kommer kundene til gode. I vår temaserie om miljø og bærekraft forteller vi mer om et av de største spørsmålene innenfor vårt område – energi.

Med ønske om hyggelig lesning og et riktig godt nytt år!

Freddy Eriksen, adm.dir. for Coor i Norge

Er du nysgjerrig på Coor eller vil vite mer om vår virksomhet? Kontakt meg gjerne!

Tlf: +47 907 88 203, freddy.eriksen@coor.com