volvo

Vind i seilene

Coor sponser Ericsson Racing Team (ERT), som skal delta i kappseilasen Volvo Ocean Race. Konkurransen, som strekker seg over fem verdenshav og 39 000 nautiske mil, starter i oktober 2008 med målgang i juni 2009.

Forberedelsene pågår for fullt – mannskapene ligger i hardtrening og byggingen av båtene går fremover. Coor sponser ved å levere servicetjenester til ERTs kontor og båtverft ved Ericssons hovedkontor i Kista. Servicetjenestene omfatter blant annet rengjøring, avfallshåndtering, kaffemaskiner og kontormateriell.

Sponsingen av ERT er Coors første kollektive sponseprosjekt.

"Vi ønsker nye samarbeidsformer med våre kunder velkommen. Sponsingen av Ericsson Racing Team er et eksempel på dette. ERTs målsetting om å vinne gjennom å bygge opp et sterkt lag og utnytte tidligere erfaringer for å gjøre nødvendige forbedringer, stemmer godt overens med hvordan vi i Coor arbeider med å utvikle vår servicevirksomhet", forteller administrerende direktør i Coor, Mats Jönsson.

Du finner flere opplysninger om Ericsson Racing Team og Volvo Ocean Race på

www.ericssonracingteam.com