Vi brenner for forbedringer

I 2008 har vi tenkt å sette ekstra fokus på forbedringsarbeide. Det vil gjelde i hele konsernet og gå igjen som en rød tråd i alt vi gjør. Kundeforbedringer er grunnstammen i vårt konsept og selvsagt ikke noe nytt hos oss i Coor.

Forskjellen i 2008 vil være at forbedringsarbeidet skal planlegges og gjennomføres med større kraft og mer strukturert enn tidligere. Formålet er selvsagt å skape mer nytte og verdi for dere som kunder. For din organisasjon skal den daglige serviceleveransen fra Coor støtte kjernevirksomheten. Vi kommer til å anstrenge oss litt ekstra for at denne støtten skal utvikles og forbedres for deg som kunde i 2008.

2007 har vært et spennende år på mange måter. De viktigste begivenhetene for oss er de fornyede og nye oppdragene som vi har fått fra våre kunder. Betydningsfullt er det også at 3i inngår avtale om å selge Coor til det internasjonale risikokapitalselskapet Cinven. Vi har hatt en god eier i 3i, men ønsker vår nye eier Cinven velkommen og ser frem til et godt samarbeid.

Nå gjenstår det bare å takke deg som kunde for tilliten når det gjelder å levere og utvikle servicefunksjonene for din organisasjon, samt ønske deg god jul og godt nytt år.

Freddy Eriksen, adm. dir. Coor Service Management, Norge