Nova, Coor, Nyhetsbrev

Nova no 1

mats jonson

La deg inspirere og utfordre!

Ifølge en fersk markedsundersøkelse gjennomført av Demoskop oppgir tre av ti større bedrifter og offentlige virksomheter at internservice og tilleggstjenester utgjør ti prosent eller mer av totalkostnadene.

Les mer
GB Glace

Coor ønsker GB Glace velkommen som kunde!

Vi er glade og stolte over å kunne ønske GB Glace velkommen som kunde. Coor har fått i oppdrag å levere arbeidsplasservice som blant annet omfatter ansvar for kontor- og måltidsservice, samt håndtering av arbeidsklær for GB...

Les mer
Per Wange

Hvordan lykkes man med bortsettingen?

Hvilken nytte har man av å sette bort servicefunksjonene? Hvordan blir bortsettingen vellykket? I mars i år satte IFS bort arbeidsplasservicen ved sine salgs- og konsulentkontorer rundt om i Sverige.

Les mer
Coor

Stadig mer positivt syn på service management

I løpet av fem år vil bortsetting av servicevirksomhet øke. Dette mener større selskaper og offentlige virksomheter i Sverige og Danmark i en undersøkelse gjennomført av Demoskop. I Sverige er det framfor alt kommuner,...

Les mer
Norge

Det går på skinner i Norge

Norge er det servicemarkedet som vokser raskest i Norden akkurat nå. Å sette bort servicefunksjoner er et relativt nytt fenomen her, men interessen øker. Bare på et drøyt år har Coors virksomhet i Norge vokst fra 14 til godt...

Les mer
man

Ny metode frigjør ressurser i helsevesenet

Det vil bli stor pensjonsavgang av helsepersonell i de svenske landstingene, og om fem til ti år kan det være mangel på helseutdannet arbeidskraft. For å håndtere den kommende situasjonen undersøker Landstinget i...

Les mer
coor

En kulturbygger i kurssentermiljø

Coor Service School er en skreddersydd og egenutviklet opplæring rettet mot Coors medarbeidere. Opplæringen har som formål å tydeliggjøre hva det innebærer å være medarbeider på en kontrakt hos Coor.

Les mer